مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس باید در گروه خود اول شود

یوونتوس باید در گروه خود اول شود

با وجود خریدهایی بسیار خوب از سوی سران تیم یوونتوس، هنوز صحبت های زیادی در مورد فروش پوگبا به گوش می رسد و عده ای بر این باور هستند که این موضوع می تواند به ضرر بانوی پیر تمام شد.

 

فابیو کاناوارو مدافع اسبق باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در سخنانی با اشاره به تیم یووه گفت:

 

بدون شک یوونتوس تیم خود را تقویت کرده است، آنها خریدهای بسیار خوبی داشته اند و ترکیب کامل تری در اختیار آنهاست. به نظر من ایگوایین بسیار بهتر از موراتای اسپانیایی می باشد اما قهرمانی در اروپا کار ساده ای نیست.

 

مدافع ایتالیایی در ادامه گفت:

 

پیروزی در ایتالیا و قهرمانی اسکودتو برای یووه تبدیل به یک عادت شده اما در اروپا شرایط بسیار فرق دارد، پر کردن جای خالی پوگبا اصلا ساده نیست، او علاوه بر گلزنی و تکنیک، قدرت بدنی نیز به تیم اضافه می کرد اما پیانیچ چنین ایتمی را ندارد.

 

او افزود:

 

گونسالو ایگوایین بازیکن برتری است و من بازی دنی آلوز را هم بسیار دوست دارم ولی الگری باید بالانس لازم را در تیم خود به وجود بیاورد که این موضوع نیازمند زمان است.

 

کاناوارو به لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و گفت:

 

اول شدن در دور گروهی برای شما دو مزیت دارد، اول اینکه در دور بعدی باید در مقابل یک تیم دوم بازی کنید و پیروز شدن به پیروزی های بعدی نیز کمک خواهد کرد. بهترین تیم دوم اتلتیکو می باشد و امیدوارم که یوونتوس با انها مصاف نداشته باشد و تیم تاتنهام نیز در سید 3 بسیار خطرناک است و مصاف با آنها دشوار است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: